Všeobecné obchodní podmínky
I.
Úvodní ustanovení
1. Martina Fraňková, IČ: 17884870, se sídlem Mostecká 55/3, 118 00, Praha 1 - Malá Strana (dále také jen „Provozovatel“) je provozovatelem webové stránky http://www.slaskoukbydleni.cz (dále také jen „Webová stránka“), v rámci které poskytuje vzdělávací služby (dále také jen „Služby“).
2. Tyto všeobecné obchodní podmínky blíže vymezují v souladu s ustanovením § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších novel, vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytnutí vzdělávacích služeb (dále také jen „Smlouva“) uzavřené mezi Provozovatelem a jinou fyzickou osobou (dále také jen „Zákazník“), a to prostřednictvím rozhraní Webové stránky (dále také jen „e-shop“).
3. VOP se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu uzavřít Smlouvu, je právnickou osobou či osobou, která jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
4. Zákazník je povinen se s těmito všeobecnými obchodními podmínkami (dále také jen „VOP“) seznámit před uskutečněním objednávky. Zákazník odesláním/jiným uskutečněním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením Smlouvy seznámil s těmito VOP a že s nimi výslovně souhlasí.
5. Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat mezi Provozovatelem a Zákazníkem v podobě písemné dohody. Odchylná ujednání v takové dohodě mají přednost před ustanoveními VOP.
6. Provozovatel si vyhrazuje právo měnit, doplňovat či jakkoli jinak upravovat znění těchto VOP.
II.
Uživatelský účet
1. Na základě registrace Zákazníka provedené na Webové stránce může Zákazník přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může Zákazník provádět objednávání Služeb (dále jen „uživatelský účet“) a rovněž k těmto Službám přistupovat.
2. Službou se rozumí online kurz v podobě výukové video lekce, výukového textu či jiné obdobné výukové služby, dostupné prostřednictvím Webové stránky (dále také jen „Online kurz“). Pro zpřístupnění Online kurzu je vždy vyžadováno stabilní internetové připojení a registrace uživatelského účtu Zákazníka.
3. Službou se dále rozumí prezenční školení v online podobě, kterého se Zákazník může zúčastnit, které se koná v termínu určeném Provozovatelem prostřednictvím platformy Zoom, Skype nebo Google Meet (dále také jen „Prezenční školení“).
4. Při registraci na Webové stránce a při objednávce Služeb je Zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je Zákazník při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené nakupujícím v uživatelském účtu a při objednávání Služeb jsou Provozovatelem považovány za správné.
5. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
6. Zákazník není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám, ani není oprávněn zpřístupnit Online kurz či jiné informace, které jsou obsahem jeho uživatelského účtu, jakékoli třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele.
7. Provozovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy Zákazník svůj uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy Zákazník poruší své povinnosti ze Smlouvy (včetně porušení ustanovení těchto VOP).
8. Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Provozovatelem, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
III.
Objednávka, uzavření Smlouvy
1. Webové rozhraní e-shopu obsahuje informace o Službách včetně jejich cen a možností úhrady. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní e-shopu. Tímto ustanovením není omezena možnost Provozovatele uzavřít smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
2. Pro objednání Služby vyplní Zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
– objednávaných Službách a jejich rozsahu (objednávané vzdělávací služby „vloží“ Zákazník do elektronického nákupního košíku webového rozhraní e-shopu),
– objednávaných produktech (elektronických knihách),
– způsobu úhrady ceny Služeb (dále společně jen jako „objednávka“).
3. Před zasláním objednávky Provozovateli je Zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky Zákazník vložil, a to i s ohledem na možnost Zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle Zákazník Provozovateli kliknutím na tlačítko „Závazně objednat s povinností platby“. Údaje uvedené v objednávce jsou Provozovatelem považovány za správné.
4. Odeslání objednávky se považuje za takový úkon Zákazníka, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané Služby, cenu, osobu Zákazníka, způsob úhrady ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na Webové stránce a potvrzení Zákazníka o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
5. Provozovatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení Zákazníkovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Zákazníka uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa Zákazníka“).
6. Provozovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (objem požadovaných Služeb, celková výše ceny) požádat Zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
7. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je Provozovatelem zasláno Zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty Zákazníka.
8. Zákazník má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření Smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku provedení platby za Službu. Zrušení objednávky je zákazník povinen Provozovateli oznámit prostřednictvím emailu nebo telefonu.
9. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Zákazník sám.
10. Smlouva je uzavírána v českém jazyce a je Provozovatelem archivována za účelem jejího řádného plnění a není přístupná třetím stranám.
11. Provozovatel si vyhrazuje právo nepotvrdit přijetí objednávky, resp. objednávku nepřijmout a neuzavřít se Zákazníkem Smlouvu. V takovém případě nevzniká mezi Provozovatelem a Zákazníkem žádný smluvní vztah a Provozovatel není objednávkou Zákazníka nijak zavázán. Provozovatel je oprávněn odmítnout objednávku zejména v těchto případech:
a) Zákazník používá Webové stránky způsobem, který omezuje či obtěžuje ostatní Zákazníky nebo Provozovatele,
b) Zákazník poskytuje služby nebo je podnikatelem v oboru, který přímo nebo nepřímo, částečně nebo zcela konkuruje jakékoliv hlavní nebo doplňkové činnosti Provozovatele nebo má ve vztahu k Provozovateli soutěžní povahu,
c) Zákazník osobě, jejíž obchodní činnost přímo nebo nepřímo, částečně nebo zcela konkuruje jakékoliv hlavní nebo doplňkové činnosti Provozovatele poskytuje služby, je u ní zaměstnán nebo má v takové osobě majetkovou účast či působí jako její zmocněnec nebo statutární orgán,
d) v jiných obdobně závažných případech.
IV.
Cena Služeb
1. Cenu Služeb může Zákazník uhradit Provozovateli následujícími způsoby:
– převodem na bankovní účet č. 317940180/0300, vedený u Československé obchodní banky, a.s., přičemž variabilní symbol tvoří číslo objednávky, které Zákazník obdrží v e-mailu.
2. V případě, že cena Služeb nebude uhrazena nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne odeslání objednávky Provozovateli, považuje se objednávka za stornovanou a tato skutečnost představuje rozvazovací podmínku účinnosti Smlouvy. O ukončení účinnosti Smlouvy v takovém případě nebude již Zákazník Provozovatelem písemně informován.
3. Provozovatel nepožaduje od Zákazníka zálohu či jinou obdobnou platbu.
4. V případě bezhotovostní platby je závazek Zákazníka uhradit cenu Služeb splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Provozovatele.
5. Případné slevy z ceny Služby poskytnuté Provozovatelem Zákazníkovi nelze vzájemně kombinovat.
6. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví Provozovatel ohledně plateb prováděných na základě Smlouvy Zákazníkovi daňový doklad – fakturu. Provozovatel není plátcem daně z přidané hodnoty. Fakturu vystaví Provozovatel Zákazníkovi po uhrazení ceny Služby a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu Zákazníka.
V.
Online kurz
1. Provozovatel Zákazníkovi umožňuje přistupovat k Online kurzu prostřednictvím uživatelského účtu, ze kterého je Zákazník oprávněn sledovat výuková videa a číst výukové texty. Online kurz je Zákazníkovi zpřístupněn nejpozději do 5 dnů ode dne, kdy Provozovatel obdrží platbu za jeho zpřístupnění. Za okamžik poskytování Služby Zákazníkovi se má okamžik, kdy se Zákazník přihlásí do uživatelského účtu, v rámci kterého je mu zpřístupněn Online kurz. Zákazník souhlasí s tím, že Provozovatel jako poskytovatel zahájí poskytování vzdělávacích služeb prostřednictvím Online kurzu dle těchto podmínek v souladu s předchozí větou, tj. před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy, a po přihlášení do tohoto účtu Zákazník proto nebude mít právo odstoupit od smlouvy dle příslušných ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
2. Zákazník je oprávněn využívat obsah Online kurzu výhradně pro svou osobní potřebu a není oprávněn obsah Online kurzu zpřístupnit třetím osobám, ani je jakýmkoli způsobem šířit. Zákazník rovněž není oprávněn výuková videa nebo texty stahovat, ukládat na medium určené k ukládání digitálních dat, pořizovat jejich audiovizuální (či jiné) kopie či je jinak zaznamenávat. Zákazník není bez souhlasu Provozovatele oprávněn užívat jakékoli části textů či grafické podoby Online kurzů a bere na vědomí, že obsah Online kurzů je jako autorské dílo Provozovatele chráněn autorským právem.
3. Zákazník bere na vědomí, že z důvodu technických potíží, aktualizace systémů a jiné nezbytné údržby může být uživatelský účet dočasně nefunkční či nedostupný, přičemž maximální rozsah nefunkčnosti či nedostupnosti uživatelského účtu činí 48 hodin v jednom kalendářním měsíci. Provozovatel není odpovědný za nefunkčnost či nedostupnost uživatelského účtu způsobenou Zákazníkem či třetí osobou.
4. Výuková videa, výukové texty a obsah Online kurzu je autorským dílem Provozovatele.
VI.
Prezenční školení
1. Provozovatel Zákazníkovi, v návaznosti na jím objednanou službu, umožňuje zúčastnit se online Prezenčního školení, na kterém jsou dále prohloubeny znalosti získané prostřednictvím Online kurzu.
2. Termín a místo konání Prezenčního školení je vždy určeno Provozovatelem v rozsahu uvedeném v objednávce.
3. Nezbytným předpokladem pro účast na Prezenčním školení je vlastní notebook s internetovým připojením. Pro úspěšné absolvování a získání certifikátu je nezbytným předpokladem plnění úkolů a odevzdání závěrečných projektů dle požadavku Provozovatele.
4. V případě, že se Zákazník Prezenčního školení nezúčastní, již uhrazená cena za Prezenční školení se Zákazníkovi nevrací.
5. Prezenční školení je nahráváno a po skončení prezenčního školení je Zákazníkovi zpřístupněno v prostřednictvím uživatelského účtu.
6. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit termín Prezenčního školení, a to nejpozději 24 hodin před začátkem předpokládaného konání Prezenčního školení. V takovém případě Provozovatel určí náhradní termín.
VII.
Elektronické knihy
1. Provozovatel Zákazníkovi, po úhradě ceny, zašle elektronickou knihu prostřednictvím e-mailové adresy, zadané Zákazníkem v objednávce, a to ve formátu PDF.
2. Zákazník bere na vědomí, že možnost čtení takové e-knihy je podmíněno existencí konkrétního software a hardware. Provozovatel není odpovědný za nemožnost čtení způsobené nedostatečným technickým a softwarovým vybavením Zákazníka.
3. Zákazník není oprávněn elektronickou knihu tisknout ani kopírovat, a to ani její část.
4. Zákazník bere na vědomí, že elektronické knihy nabízené na Webové stránce jsou díla ve smyslu autorského zákona a jako taková podléhají ochraně tohoto zákona. Zákazník není oprávněn užívat elektronickou knihu jinak než pro svoji osobní potřebu, nesmí ji dále rozšiřovat, prodávat, pronajímat, půjčovat, sdělovat veřejnosti či jakkoliv poskytovat třetím osobám
5. Zákazník, který je spotřebitelem, nemá v případě dodání (stažení) elektronických knih právo odstoupit od smlouvy, neboť se ve smyslu ust. § 1837 písm. l) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jedná o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči. Zákazník bere na vědomí, že zasláním elektronické knihy na jeho e-mail souhlasí se započetím plnění a tímto zasláním tak jeho možnost odstoupení od smlouvy zaniká.
VIII.
Práva z vadného plnění
1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
2. Provozovatel odpovídá Zákazníkovi, že poskytnutá Služba nemá vady a je způsobilá k použití, na které je určena.
3. Práva z vadného plnění uplatňuje Zákazník u Provozovatele na adrese jejího sídla, eventuálně písemně (e-mailem nebo prostřednictvím poštovní zásilky). Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Provozovatel obdržel od Zákazníka reklamaci.
4. Bližší informace o uplatnění práv z vadného plnění stanovuje Reklamační řád, který je dostupný zde.
5. Všechny informace, poskytnuté Zákazníkům ze strany Provozovatele prostřednictvím vzdělávacích služeb, jsou určeny výhradně ke studijním účelům. Žádná z těchto informací v žádném případě neslouží coby obchodní doporučení.
IX.
Další práva a povinnosti smluvních stran
1. Provozovatel není ve vztahu k Zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
2. „V případě, že dojde mezi Provozovatelem a Zákazníkem, který je spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 44
110 00 Praha 1
e-mail: adr@coi.cz
web: http://adr.coi.cz
3. Platformu pro řešení sporů on-line lze nalézt i na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je tuto možné využít při řešení sporů ze Smlouvy mezi Provozovatelem a Zákazníkem.
4. Provozovatel je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
5. Zákazník tímto na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
X.
Ochrana osobních údajů
1. Svou informační povinnost vůči Zákazníkům ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů zákazníka pro účely plnění smlouvy uzavřené mezi Provozovatelem a Zákazníkem, pro účely jednání o smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností Provozovatele plní Provozovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu – Zásadami zpracování osobních údajů, který je dostupný zde.
2. Uzavřením smlouvy s Provozovatelem osobou Zákazníka, jejíž součástí jsou vždy tyto obchodní podmínky, Zákazník výslovně prohlašuje, že je seznámen se zásadami zpracování osobních údajů, s jejichž zněním se před uzavřením Smlouvy Zákazník seznámil.
3. Provozovatel zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“).
XI.
Důvěrné informace
Zákazník je povinen uchovat v tajnosti veškeré informace, které se dozvěděl v souvislosti s uzavřením a plněním Smlouvy, ať jsou již poskytnuty písemně, ústně, konkludentně či jiným způsobem, zejména pak informace o Provozovateli, dalších Zákaznících, používaných postupech, obsahové náplni vzdělávacích služeb, obsahu Online kurzu a obsahu Prezenčního školení a jakékoli další interní informace obdobného charakteru (dále jen „důvěrné informace“). Zákazník se zavazuje bez předchozího písemného souhlasu Provozovatele nesdělit důvěrné informace třetí osobě, nezneužít důvěrné informace k poškození dobrého jména Provozovatele a zavazuje se důvěrné informace chránit před únikem. Za porušení této povinnosti se nepovažuje takové zveřejnění důvěrných informací, ke kterému dojde na základě zákona nebo na základě rozhodnutí orgánu veřejné moci, nebo pokud se tyto důvěrné informace stanou obecně známými či veřejně přístupnými jinak než prostřednictvím některé ze smluvních stran. Pokud Zákazník poruší povinnost ochrany důvěrných informací, je povinen k náhradě újmy Provozovatele v plné výši bez zbytečného odkladu poté, co mu bude Provozovatelem taková újma písemně vyúčtována.
XII.
Odstoupení od smlouvy
1. Zákazník, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy uzavřené prostředkem komunikace na dálku ve lhůtě 14 dnů, a to s výjimkou již stažených elektronických knih, a zpřístupnění online kurzu tak, jak je uvedeno výše v těchto VOP.
2. Lhůta na odstoupení od smlouvy běží v případě kupní smlouvy ode dne převzetí zboží a v případě smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí ode dne převzetí poslední dodávky zboží.
3. Zákazník je povinen o odstoupení od smlouvy v zákonem stanovené lhůtě vyrozumět Provozovatele prostřednictvím písemného oznámení o odstoupení od smlouvy, přičemž může použít vzor prohlášení, který je dostupný zde. Prohlášení doručí Zákazník Provozovateli prostřednictvím poštovní přepravy nebo na elektronickou adresu: slaskoukbydleni@gmail.com.
XIII.
Závěrečná ujednání
1. Veškerá práva a povinnosti vyplývající ze Smlouvy se řídí platnými a účinnými právními předpisy České publiky.
2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky Smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
3. Od těchto obchodních podmínek je možné se odchýlit pouze na základě vzájemného souhlasu a dohodnutého nového obsahu obou smluvních stran. V případě, že by odlišnost od těchto obchodních podmínek vzešel pouze od jedné ze smluvních stran, aniž by ji druhá smluvní strana akceptovala, postupuje se dle těchto VOP.
4. Provozovatel je oprávněn v souladu s ust. § 1752 odst. 1 občanského zákoníku jednostranně změnit, doplnit či zrušit tyto VOP v případech, ve kterých vyplývá rozumná potřeba jejich změny. Učiní tak vždy písemně a změny zveřejní obvyklým způsobem, zejména na své webové stránce. V případě změny VOP se změněnými VOP řídí Smlouvy uzavřené po dni účinnosti změněných VOP, není-li smluvně ujednáno jinak. Zákazník má právo, v případě nesouhlasu s obsahem změněných či doplněných VOP, tento nesouhlas sdělit Provozovateli ve lhůtě sedmi dnů od okamžiku, kdy se o změně či doplnění VOP dozvěděl nebo dozvědět mohl. Neučiní-li tak, má se za to, že Zákazník změny či doplňky VOP akceptoval.
5. V případě vyšší moci je Provozovatel zproštěn všech svých povinností vyplývajících ze Smlouvy nebo těchto obchodních podmínek a jakékoliv jejich nedodržení ze strany Provozovatele bude tolerováno, stejně jako nebude Provozovatel odpovědný za jakoukoli případnou škodu v situaci, kdy takovéto nedodržení bude způsobeno některou z příčin vyšší moci. Za vyšší moc se považuje zejména živelní pohroma či pohromy, svévolné jednání třetích osob, revoluce, povstání, vzpoura, pouliční bouře, stávky, pracovní výluky, obsazení majetku nezbytného pro plnění povinností vyplývajících ze Smlouvy, války, invaze, mobilizace, embargo, vojenský režim, nouzový stav, stav ohrožení státu, mimořádné opatření při epidemii a nebezpečí jejího vzniku, krizové opatření, změna politické situace, která omezuje či znemožňuje plnění povinností vyplývajících ze Smlouvy, znečištění radioaktivitou z jaderného paliva nebo z jakékoliv jiné nebezpečné součásti výbušného jaderného zařízení nebo součásti takového zařízení, teroristický útok, nečinnost státních orgánů, v době uzavření Smlouvy objektivně nepředvídatelný vliv a nařízení orgánů veřejné správy, jakékoliv nové obecně závazné právní předpisy s retroaktivní časovou působností, které brání Provozovateli v plnění povinností vyplývajících ze Smlouvy a Provozovatel je nemohl předvídat, překonat nebo odvrátit ani ovlivnit ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze po ní spravedlivě požadovat či prodlení třetích osob.
6. Kontaktní údaje Provozovatele: adresa pro doručování Martina Fraňková, IČ: 17884870, se sídlem Mostecká 55/3, 118 00, Praha 1 - Malá Strana, telefonní číslo: +420 725 303 579, adresa elektronické pošty slaskoukbydleni@gmail.com.
7. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.2.2023 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.