Reklamační řád

1. Tento reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek podnikatele Martina Fraňková, IČ: 17884870, se sídlem Mostecká 55/3, 118 00, Praha 1 - Malá Strana (dále také jen „Provozovatel“), jakožto provozovatele webové stránky http://www.slaskoukbydleni.cz.

2. Zákazník je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami před odesláním závazné objednávky. Jako doklad o záruce vystavuje Provozovatel nákupní doklad (fakturu) se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název služby, cena, množství, datum prodeje atp.).

3. Provozovatel garantuje, že služba poskytnutá Provozovatelem nemá vady a je poskytnuta v souladu se smlouvou, uzavřenou mezi Zákazníkem a Provozovatelem. Souladem se rozumí zejména to, že služba odpovídá popisu a trvá po uvedenou dobu, či je poskytnuta ve sjednanou dobu na sjednaném místě.

4. V případě, že služba poskytnutá Provozovatelem není ve shodě se smlouvou, uzavřenou mezi Provozovatelem a Zákazníkem (dále jen „rozpor se smlouvou“), má Zákazník právo na to, aby Provozovatel bezplatně a bez zbytečného odkladu službu uvedl do stavu odpovídajícího uzavřené smlouvě. Není-li takový postup možný, může Zákazník požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

5. Reklamaci je nutno uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději pak do 6 měsíců ode dne poskytnutí služby.

6. V případě, že si přejete poskytnutou službu reklamovat, okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno, adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) nebo jiným způsobem doložte, že služba byla poskytnuta Provozovatelm a tuto reklamaci zašlete na adresu Provozovatele: Martina Fraňková, IČ: 17884870, se sídlem Mostecká 55/3, 118 00, Praha 1 - Malá Strana nebo elektronicky prostřednictvím e-mailové adresy slaskoukbydleni@gmail.com.

7. Na vyřízení reklamace má Provozovatel 30 dní ode dne doručení reklamace. V případě, že reklamace bude oprávněná, má Zákazník právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamace. Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.

Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dnem 1.2.2023.